wtorek, 1 października 2013

Przestój

Witajcie moi drodzy. Tym razem notka będzie bardzo krótka.
Chciałbym Was prosić o uzbrojenie się w cierpliwość. Druga część opowiadania pojawi się na dniach. Niestety na razie napotkałem problemy natury życiowej, które nie pozwalają mi zabrać się za dokończenie drugiej części. Chcę aby druga część była dużo lepsza od pierwszej pod każdym względem. Planowo ma być także 2-3x dłuższa. Dlatego mam nadzieję, że wytrzymacie ;).

Pozdrawiam serdecznie Opowiadania_ft ;)

3 komentarze:

  1. No,no ;) ale lepiej grasz w plemiona a blog też całkiem spoko to ja sirkingpatryk ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie może trochę zrzędzenie, ale czy druga notka będzie?
    Bo już trzy tygodnie minęły, mam nadzieję, że nie zarzuciłeś idei pisania opowiadania?

    OdpowiedzUsuń
  3. Te weź się nie opierdzielaj tylko pisz...:P

    OdpowiedzUsuń