poniedziałek, 4 listopada 2013

Dawno,dawno temu

Chciałbym Was bardzo mocno przeprosić za tak długą nieobecność na blogu. Spowodowana ona była moją przeprowadzką i problemami rodzinnymi, także nic co byłoby ode mnie zależne. Najpierw najzwyczajniej w świecie komputer był w starym mieszkaniu i możliwości pisania nie było. Potem lekkie przybicie emocjonalne co za skutkowało brakiem chęci oraz weny.

  Dla wszystkich fanów sagi ,,Wiedźmin" Andrzeja Sapkowskiego mam bardzo dobrą wiadomość. Autor nie zawiódł swoich fanów i napisał nową książkę.
  Dzieło to nosi nazwę ,,Sezon Burz" i opowiadaniem. Nie będę tu opisywał co zawiera książka bo sam nie mam pojęcia, natomiast w najbliższym czasie planuję ją zamówić i przeczytać. Wtedy też na blogu pojawi się moja opinia na jej temat. 
Dla każdego kto chciałby dokonać zakupu a nie wie gdzie, tutaj link do jednej z licznych aukcji: Aukcja Sezon Burz

Kolejna część opowiadania dokładnie w niedzielę w godzinach wieczornych!
Zapraszam ;)

2 komentarze:

  1. Bardzo zaciekawiło mnie twoje opowiadanie, choć to nie do końca moje "klimaty". Kto wie, może zmienię zdanie? :) Napewno jeszcze tu zajrzę. I następnym razem się zaloguję, bo dziś mi się już wybitnie nie chce... Ale zgodnie z twoją zachętą: dołączam się i pogrążam w lekturze!
    Pozdrawiam, Sara Cerva.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiam się... wrócisz tu jeszcze? Bo od pierwszego odcinka minęło już trochę czasu. :)

    OdpowiedzUsuń